Залежність від інтернету
Залежність від Інтернету
1. Інтерес, який породжує манію.
Якщо людина не зможе сама помітити небезпеку, якщо не відгородить глухою стіною ту сферу свого життя і діяльності, де панує техніка, від інших сфер свого життя і душі, вона перетворюється на духовну каліку.
2. Інтернет-залежність –психічний розлад, нав'язливе бажання підключитися до Інтернету і хвороблива нездатність вчасно відключитися від Інтернету.
3. Ви начебто цього не помічаєте, але залежість є.
4. У чому небезпека? Залежність від комп'ютера можна порівняти з наркоманією.
І не варто легковажно відмахуватися від цієї нової залежності, мовляв, до повної комп'ютеризації країни нам ще далеко, тому небезпека не велика. Колись так само легковажно ми ставилися до наркоманії ...
Більшість дослідників визнає, що розвиток залежності буває не тільки від речовин, що вводяться в організм, але й від вироблених суб’єктом емоційно забарвленихдій.
5. Багато учнів почали використовувати всесвітню мережу не тільки для навчання чи пошуку інформації, а як засіб життя. З’явилися чати, сайти знайомств.
6. Люди сидять днями і ночами переписуються, бавляться в ігри, можуть, навіть, один одного бачити. За просте людське спілкування наживо почали вже забувати.У стосунках з довколишніми часто виникають проблеми, а віртуально спілкуватись набагато простіше.
7. Проблеми в спілкуванні «вспливають» у школі: серед однолітків, з вчителями.
8. Класифікація інтернет-залежності:
·Нескінченне блукання по всесвітній мережі, пошук інформації.
·Захоплення переписками і сайтами знайомств.
·Ігровазалежність.
·Безперестанку Ви граєте в ігри з іншими людьми.
·Участь у інтернет-фінансовихопераціях. Це гра на гроші, інтернет-магазини, аукціони тощо
9. Інтернет розкидає сітку, а чи потрапите Ви в неї –залежить від Вас самих
10. Хвороби від комп'ютера:ожиріння , погіршення зору, сколіоз, порушення психіки, алергія
11.
1. Плюси Інтернету:
·швидкий пошук та обробка інформації;
·в комп'ютерній мережі є маса навчальних матеріалів та посібників;
· можливість слухати улюблену музику;
·щоб написати листа, не треба кудись бігти;
·безліч чатів, де можна познайомитися з новими друзями і відпочити;
·величезна кількість гумору в мережі Інтернет
2.Мінуси :
· наявність комп'ютера в своїй кімнаті дає купу спокус (ігри, чати), що негативно позначається на навчанні;
·Це ДУЖЕ відволікає і заважає навчанню;
·дуже часто комп'ютер стає причиною конфліктів між його користувачами;
·комп'ютер вимагає фінансових витрат на ремонт, модернізацію, оплату доступу до мережі і т.д.
·в Інтернеті є готові домашні завдання, які не змусять мислити, знаходити цікаві розв’язки
3.Ознаки комп'ютерної залежності
·обмеження спілкування з іншими людьми
· відмова від інших видів діяльності
· збільшення кількості часу, проведеного за комп'ютером на шкоду сім'ї і друзям;
·відчуття порожнечі, роздратування,
· депресія при неможливості сидіти за комп'ютером;
·проблеми з навчанням;
· гарне самопочуття або ейфорія від передчуття «спілкування» з комп'ютером;
· небажання і навіть неможливість «відірватися» від нього ні на хвилину.
·погана
увага і пам’ять
·поява брехливості, спритності, неохайності
·неадекватне реагування на поради і критику
·раптові
зміни емоції і настрою без причини
4.Висновок:
1.Більшість школярів не знають шкідливих факторів, що діють на людину за комп'ютером.
2.Учні недостатньо піклуються про своє здоров'я, проводячи багато часу за комп'ютером, що може призвести до виникнення різних захворювань, у тому числі психічних.
3.Багато школярів ігнорують методи профілактики захворювань при роботі за комп'ютером.
4.В складному процесі лікуванні цієї залежності дуже важлива підтримка рідних, а також поступове залучення «інтернет-залежного» до активної діяльності, зовсім не пов’язаної з комп’ютерами