Уроки ІКТ
Засоби інтерактивного навчання стали незамінними помічниками вчителів під час проведення уроків. Використання їх у навчально-виховному процесі сприяє формуванню пізнавальної активності, розвитку творчої компетентності учнів, стимулює у них інтерес до навчання.
Реформування освіти актуалізувало питання формування та розвитку творчої особистості, спроможної повноцінно раелізувати себе в житті. Пріоритет загальнолюдських цінностей у навчально-виховному процесі зумовив використання інтерактивних технологій як таких, що зорієнтовані на особистість учня. Їх використання передбачає створення таких умов, за яких учні, розв`язуючи навчальні завдання, не лише оволодівають готовою інформацією, а й проявляють розумову активність, практичний досвід, творчі здібності.
Інтерактивні методи навчання широко використовуємо на уроках. Розвиток творчої компетентності учнів у процесі реалізації інтерактивних методів навчання активізує застосування інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ).
Сутність інтерактивних технологій навчання
Реалізація інтерактивних технологій навчання передбачає організацію засвоєння знань і формування певних умінь і навичок через сукупність особливим способом організованих навчально-пізнавальних дій. Ці дії полягають у активній співпраці учнів та вчителя і побудові міжособистісного спілкування для досягнення запланованого результату. І учень, і вчитель постають рівноправними суб`єктами , які усвідомлюють, що вони знають, уміють та виконують.
Організація інтерактивного навчання передбачає моделювання життєвих ситуацій, розв`язування завдань за умови спільного їх аналізування, використання рольових ігор. Завдяки інтерактивному навчанню на уроках панує атмосфера співпраці, в учнів формуються навички та вміння, виробляються загальнолюдські моральні цінності. Учитель постає організатором процесу навчання, лідером, який консультує учнів. Водночас учні, як і вчитель, відповідають за результати навчання. Саме таке навчання здатне розкрити потенціал учня, забезпечити його індивідуальні потреби.
Важливо враховувати те, що дехто з учнів може пасивно спостерігати за процесом навчання, дехто, навпаки, намагатиметься всю роботу взяти на себе.
Інтеактивне навчання - це форма організації пізнавальної діяльності, спрямована на створення комфортних умов навчання, за яких кожний учень відчуває власну успішність, інтелектуальну спроможність у активній співпраці з учителем.
Розклад уроків на ІІ півріччя по використанню інтерактивної дошки
№ з/п |
Дата |
Клас |
Предмет |
Прізвище, ім’я, по батькові |
Тема уроку |
1 |
14.01 |
11-Б |
Англійська мова |
Ластовецька Г.А. |
Захист навколишнього середовища. Моя планета |
2 |
16.01 |
9-А |
Англійська мова |
Ластовецька Г.А. |
Професія, робота, заняття |
3 |
21.01 |
6-Б 6-А |
Світова література |
Розумовська І.К. |
Ж.Верн. «П’ятнадцятирічний капітан» Романтика подорожей романів |
4 |
22.01 |
7 - мі |
Географія |
Соколовська Я.В. |
Природні зони Африки |
5 |
23.01 |
10 -ті |
Світова література |
Розумовська І.К. |
Е.Золя «Кар’єра Ругонів як вступ до циклу |
6 |
23.01 |
9-ті |
Правознавство |
Бурдова Т.Г. |
Як знайти роботу. Право на підприємницьку діяльність |
7 |
23.01 |
3-Б |
Основи здоров’я |
Шишова О.А. |
Безпека у школі. Практична робота. Моделювання ситуації поведінки в школі |
8 |
24.01 |
9-ті |
Англійська мова |
Ластовецька Г.А. |
Вибір професії |
9 |
24.01 |
5-А |
Українська мова |
Сілецька Н.А. |
Спрощення в групах приголосних |
10 |
24.01 |
9-А |
Математика |
Базюк |
Статистичні данні. Способи подання даних. Частота. Середнє значення |
11 |
25.01 |
11-ті |
Світова література |
Розумовська І.К. |
Поезія срібного століття |
12 |
28.01 |
11-ті |
Людина і світ |
Бурдова Т.Г. |
Політика як суспільне явище. Типи політичної системи. Політичні партії |
13 |
28.01 |
8-мі |
Хімія |
Олійник О.Ф. |
Практична робота «Розв’язування експераментальних задач» |
14 |
29.01 |
11-ті |
Хімія |
Кобренюк Т.М. |
Харчова добавки.Е-числа |
15 |
29.01 |
8-мі |
Фізика |
Дмитренко Т.М. |
Машини і механізми. Прості механізми. ККД «Золоті правила механіки» |
16 |
29.01 |
10-А |
Українська література |
Шевченко Л.В. |
Сюжетно-композиційна побудова повісті М. Коцюбинського «Тіні забутих предків» |
17 |
29.01 |
10-Б |
Українська література |
Шевченко Л.В. |
М. Коцюбинській. «Новела «Інтермеццо». Спроба дослідження душевного стану героя через образи природи |
18 |
30.01 |
9-В |
Українська література |
Шевченко Л.В. |
Т.Шевченко Геніальний поет, мислитель, пророк національного відродження. Раннє творчества |
19 |
30.01 |
7-мі |
Географія |
Соколовська Я.В. |
Антарктида. ФГП. Відкриття |
20 |
01.02 |
4-Б |
Математика |
Саченко Л.В. |
Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові |
21 |
01.02 |
10-ті |
Англійська мова |
Ластовецька Г.А. |
Веб-сайти для молоді |
22 |
05.02 |
3-Г |
Українська мова |
Сінькова О.В. |
Рід іменників: чоловічий, середній, жіночий. |
23 |
11.02 |
3-В |
Читання |
Шишова О.А. |
Золоті зернята поезії Т.Шевченко «Тече вода із –за гаю». Підсумок за темою. |
24 |
12.02 |
4-Б |
Математика |
Саченко Л.В. |
Складені задачі, які включають знаходження дробі від числа. Заходження значення виразу з буквою, що повторюються два рази. |
25 |
13.02 |
11-Б |
Ділове мовлення |
Чуть В.К. |
Документація особового складу |
26 |
13.02 |
11-ті |
Інформатика |
Приходько О.Г. |
Види публікації та їх шаблони. Структура публікації |
27 |
13.02 |
4-В |
Читання |
Хомич Л.А. |
Шевченкове слово. Т.Шевченко «Реве та стогне Дніпр широкий» В.Скомаровський «Кобзарі». |
28 |
14.02 |
5-ті |
Математика |
Приходько О.Г. |
Додавання та віднімання додаткових дробів |
29 |
14.02 |
7-ті |
Фізика |
Дмитренко Т.М. |
Дисперсія світла. Л.Р «Утворення кольорової гамми світла, накладання променів різного коляру» |
30 |
18.02 |
5-А |
Українська мова |
Сілецька Н.А. |
Правила вживання апострофа |
31 |
19.02 |
3-Г |
Я і Україна Природознавство |
Сінькова Н.А. |
Живлення тварин. Ланцюги живлення тварин. |
32 |
19.02 |
2-В |
Українська мова |
Каток С.В. |
Звуки і букви. Алфавіт. Розташування слів в алфавітному порядку. Робота з алфавітом та орфографічним словником. |
33 |
19.02 |
2-А |
Українська мова |
Ковальчук Г.Т. |
Звуки і букви. Алфавіт. Розташування слів в алфавітному порядку. Робота з алфавітом та орфографічним словником. |
34 |
19.02 |
2-Б |
Українська мова |
Костенко Г.М. |
Звуки і букви. Алфавіт. Розташування слів в алфавітному порядку. Робота з алфавітом та орфографічним словником. |
35 |
21.02 |
2-В |
Я і Україна |
Каток С.В. |
Про доброту і милосердя. |
36 |
21.02 |
1-В |
Основи здоров’я |
Тропотяга Т.Д. |
Безпечний перехід проїжджої частини. |
37 |
21.02 |
3-В |
Українська мова |
Шишова О.А. |
Значення прикметників та їх роль у реченні. |
38 |
22.02 |
2-А |
Основи здоров’я |
Ковальчук Г.Т. |
Безпека там де ти живеш. |
39 |
24.02 |
8-ті |
Українська література |
Чуть В.К. |
Щирість патріотичних почуттів ліричного героя. (За творами В.Підпалого) |
40 |
25.02 |
2-Б |
Основи здоров’я |
Костенко Г.М. |
Безпека там де ти живеш. |
41 |
25.02 |
7-ті |
Інформатика |
Приходько |
Створення графічних об’єктів |
42 |
25.02. |
10-Б |
Біологія |
Петренко Л.П. |
Клітина - цілісна саморегульована система |
43 |
26.02 |
1-Б |
Навчальні грамоти |
Волошина О.В. |
Закріплення звукових значень букви Ц. Читання слів. Опрацювання оповідання |
44 |
27.02 |
2-В |
Основи здоров’я |
Каток С.В. |
Безпека на дорозі. Причини небезпечних ситуацій на дорозі. |
45 |
27.02 |
10-ті |
Фізика |
Дмитренко Т.М. |
Пароутворення і конденсація |
46 |
27.02 |
1-А |
Навчальні грамоти |
Ромашко Т.І. |
Буква (Щ) позначення нею звуків (ШЧ). Звуко-буквенний аналіз слів |
47 |
28.02 |
1-А |
Образотворче мистецтво |
Ромашко Т.І. |
Квітка для мами. Створення засобами кольору певного за характером виразного образу. |
48 |
28.02 |
4-А |
Я і України Громадянська освіта |
Линник Н.А.
|
Українська мова-державна мова України. |
49 |
28.02 |
1-А |
Основи здоров’я |
Ромашко Т.І. |
Ти пасажир. Складові дороги. |
50 |
28.02 |
1-В |
Образотворче мистецтво |
Тропотяга |
Квітка для мами. Створення засобами кольору певного за характером виразного образу. |
51 |
04.03 |
1-А |
Природознавство |
Ромашко Т.І. |
Які рослини прикрашають твій рідний край. Лікарські рослини. |
52 |
04.03 |
1-Б |
Природознавство |
Волошина О.В. |
Які рослини прикрашають твій рідний край. Лікарські рослини |
53 |
05.03 |
1-А |
Трудове навчання |
Ромашко Т.І. |
Екскурсія до шкільної їдальні. Ознайомлення із загальними правилами безпеки життя, обладнання ,організацією в їдальні |
54 |
05.03 |
5-ті |
Англійська мова |
Гончаренко М.Г. |
Школа. Шкільне життя |
55 |
06.03 |
9-ті |
Англійська мова |
Ластовецька Г.А. |
Життя у містах |
56 |
06.03 |
3-А |
Українська мова |
Чубай Л.І. |
Вправи на визначення роду та числа прикметників за іменниками |
57 |
07.03 |
3-В |
Я і Україна
|
Шишова О.А. |
Родом з України. Культура рідного краю. Скарби України. |
58 |
12.03 |
1-Б |
Трудове навчання |
Волошина О.В. |
Комбіновані роботи. Конструювання найпростіших виробів, іграшок за допомогою засвоєних раніше технологій аплікацій |
59 |
12.03 |
3-А |
Природознавство |
Чубай Л.І. |
Гриби. Дробянки. |
60 |
13.03 |
9-ті |
Українська мова |
Задорожня Н.О. |
Розділові знаки в складному реченні з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку |
61 |
13.03 |
11-ті |
Екологія |
Кобренюк Т.М. |
Аналіз схем колообігу речовим у природі на предмет змінності їх ланок антропогенною діяльністю |
62 |
13.03 |
2-А |
Я і Україна |
Ковальчук Г. Т. |
Твоя країна - Україна. Символи Держави. |
63 |
14.03 |
2-В |
Я і Україна |
Каток С.В. |
Твоя країна - Україна. Символи Держави. |
64 |
14.03 |
11-ті |
Біологія |
Кобренюк Т.М. |
Вчення В.І. Вернадського про біосферу. Вплив діяльності людини охорона біосфери. |
65 |
14.03 |
2-Б |
Я і України |
Костенко Г.М. |
Твоя країна - Україна. Символи Держави. |
66 |
14.03 |
1-В |
Природознавство |
Тропотяга Т.Д. |
Як людини дбають про охорону тварин в твоєму краї |
67 |
15.03 |
8-ті |
Українська мова |
Задорожня Н.О. |
Звертання. Розділові знаки при звертанні |
68 |
15.03 |
1-В |
Математика |
Тропотяга Т.Д. |
Утворення числа 100.Додавання і віднімання 10-ми. |
69 |
15.03 |
10-Б |
Біологія |
Петренко Л.П. |
Вірусні захворювання людини рослин і тварин. ВІЛ –інфекція. СНІД профілактика і лікування |
70 |
15.03 |
4-А |
Українська мова |
Линник Н.А. |
Дієслова минулого часу. |
71 |
15.03 |
2-В |
Читання |
Каток С.В. |
Поспішаємо робити добрі справи « Про дівчинку Наталочку і сріблясту рибку» М.Трублаїні |
72 |
19.03 |
2-А |
Читання |
Ковальчук Г.Т. |
Дива в садочку – зеленочку «Бузиновий цар» Л.Костенко |
73 |
19.03 |
2-Б |
Читання |
Костенко Г.М. |
Дива в садочку – зеленочку |
74 |
19.03 |
3-В |
Я і України |
Шишова О.А. |
Людина живий організм. Органи талі людини. Шкіра. |
75 |
20.03 |
1-В |
Трудове навчання |
Тропотяга Т.Д. |
Конструювання найпростіших виробів, іграшок за допомогою засвоєних раніше технологій аплікації. Виготовлення аплікації «Великодній кошик» |
76 |
20.03 |
5-ті |
Англійська мова |
Гончаренко М.Г. |
Шкільне життя. |
77 |
20.03 |
4-А |
Читання |
Линник Н.А. |
Мелодії пташиного світу. Ю. Старостенко « Ходить така чутка» |
78 |
21.03 |
3-Г |
Я і Україна Громадянська основа |
Сінькова О.В. |
Народні свята. Дослідження змісту. святоосінньо-зимового циклу. |
79 |
22.03 |
3-А |
Образотворче мистецтво |
Чубай Л.І. |
Малювання композиції «Виліз котик наш плотик» |
80 |
25.03 |
11-А |
Історія укр. |
Тарара Т.О. |
Державотворчі процеси в Україні кінець 20 початок 21 ст. |
81 |
01.04 |
4-Б |
Українська мова |
Саченко Л.В. |
Вимова і написання дієслів на –ся(сь) |
82 |
01.04. |
7-Б |
Українська література |
Сілецька Н.А. |
Т.Шевченко Повторення живопису поета. «Мені тринадцятий минало» |
83 |
02.04 |
4-В |
Основи здоров’я |
Хомич Л.А. |
Надзвичайні ситуації. Аварії на підприємстві. Рятувальні служби. |
84 |
03.04 |
2-А |
Я і Україна |
Ковальчук Г.Т. |
Київ-столиця України |
85 |
04.04 |
2-Б |
Я і Україна |
Костенко Г.М. |
Київ-столиця України |
86 |
04.04 |
4-В |
Я і Україна |
Хомич Л.А. |
Природне угрупування. Ліс-природне угрупування рідного краю. |
87 |
04.04 |
4-Б |
Я і Україна |
Саченко Л.В. |
Природне угрупування. Ліс-природне угрупування рідного краю. |
88 |
08.04 |
7-ті |
Англійська мова |
Гончаренко М.Г. |
Мої друзі, оточення |
89 |
08.04 |
8-ті |
Англійська мова |
Пожарська Г.Ю. |
Австралія. Найбільші міста Австралії |
90 |
09.04 |
9-ті |
Геометрія |
Вілегорськая О. В. |
Многогранники. Пряма призма. Площа поверхні та об’єм призми. |
91 |
10.04 |
8-А |
Українська література |
Задорожня Н.О. |
В.Дрозд «Ирій» |
92 |
10.04 |
3-Г |
Трудове навчання |
Сінькова О.В. |
Ознайомлення зі зразками вишивок. Тренувальні вправи з вишиванні на клаптиках тканини. |
93 |
10.04 |
8-ті |
Англійська мова |
Гончаренко М.Г. |
Австралія. Міста Австралії |
94 |
11.04 |
3-В |
Основи здоров’я |
Шишова О.А. |
Поведінка. Звички і здоров’я. |
95 |
11.04 |
1-Б |
Основи здоров’я |
Волошина О.В. |
Народні традиції, Родини свята і здоров’я. |
96 |
11.04 |
8-ті |
Світова літ |
Гудиря Л.А. |
Сміхова стихія в романі Сервантеса «Дон Кіхот». Донкіхотство як соціальне явище. |
97 |
11.04 |
3-Б |
Я і Україна |
Шишова О.А. |
Подорож картою країни. Найбільші міста України |
98 |
11.04 |
11-Б |
Математика |
Базюк З.І. |
Відбіркові характеристики:розмах вибірки, мода, медіанна, середнє значення. |
99 |
11.04 |
5-ті |
Історія України |
Тарара Т.О. |
Українські землі у полум’ї ІІ світової війни. Велика Вітчизняна Війна 191-1945 |
100 |
12.04 |
9-ті |
Економіка |
Приходько О.Г. |
Банківські послуги. Депозити. Види депозитів. Як обрати банк. |
101 |
15.04 |
3-Г |
Основи здоров’я |
Сінькова О.В. |
Увага, пам'ять і здоров’я. |
102 |
15.04 |
10 |
Біологія |
Петренко Л.П. |
Основні типи тканин багатоклітинних організмів тварин |
103 |
15.04 |
7-В |
Українська література |
Задорожня Н.А. |
А.Дімаров «Блакитна дитина» |
104 |
16.04 |
3-А |
Громадянська освіта |
Чубай Л.І. |
Твоя країна-Україна. І ти її громадянин. |
105 |
17.04 |
11 |
Екологія |
Кобренюк Т. М. |
Аналіз особливостей розвитку заводної мережі України |
106 |
18.04 |
1-Б |
Образотворче мистецтво |
Волошина О.В. |
Розширення уяви про декоративне прикрашання форм геометричними елементами. |
107 |
22.04 |
5-ті |
Англійська мова |
Гончаренко М.Г. |
Мої друзі ,їх заняття |
108 |
23.04 |
9-ті |
Світова літ. |
Гудиря Л.А. |
М.В. Гоголь. Життєвий та творчий шлях. Вплив української культури на розвиток творчості Гоголя |
109 |
23.04. |
11-ті |
Хімія |
Кобренюк Т.М. |
Видалення забруднень органічного походження з поверхні тканин |
110 |
25.04 |
4-В |
Я і Україна |
Хомич Л.А. |
Рослинництво у рідному краї |
111 |
25.04 |
5-ті |
Українська література |
Кондик О.П. |
Розвиток мовлення. «Україна – моя Батьківщина» |
112 |
25.04 |
4-Б |
Я і Україна |
Саченко Л.В. |
Рослинництво у рідному краї |
113 |
25.04 |
4-А |
Я і Україна |
Линник Н.А. |
Рослинництво у рідному краї |
114 |
26.04 |
3-А |
Математика |
Чубай Л.І. |
Ділення з остачею. Порівняння числових значень виразів |
115 |
26.04 |
11-ті |
Англійська мова |
Пожарська Г.Ю. |
Україна - Незалежна Держава |
116 |
26.04 |
4-А |
Читання |
Линник Н.А. |
З гумором про серьозне. |
117 |
29.04 |
9-ті |
Алгебра |
Велігорська О.В. |
Функції. Властивості та графіки функцій. |
118 |
29.04 |
6-А |
Математика |
Базюк З.І. |
Координатна площина |
119 |
03.05 |
3-Б |
Українська мова |
Шишова О.В. |
Розвиток зв’язного мовлення. Як писати листи., листівки |
120 |
07.05 |
9-ті |
Геометрія |
Велігорська О.В. |
Трикутники. Види трикутників, Площа трикутника. |
121 |
13.05 |
4-В |
Читання |
Хомич Л.А. |
Пізнай себе. В. Сухомлинській, «Співуча пір’їнка» |