Протидія агресії в Інтернеті
Деякі користувачі дають вихід своєї агресії в Інтернеті, ображаючи інших або навмисно провокуючи конфлікт. Таку поведінку називають «тролінгом» або «кібербулінгом». Вступаючи в конфлікт з таким користувачем, дуже легко втратити над собою контроль і самому стати агресором.
Троль — небезпечний противник і маніпулятор. Він уміє намацувати слабкі місця і бити по них.
У цій ситуації намагайся бути чесним із самим собою: подумай, чому тебе так зачіпають слова троля. Розуміння причини гніву допоможе тобі заспокоїтися.
Твоє головне правило в конфлікті: не годувати троля! Не намагайся його провчити або довести свою правоту. Ігноруй його випади. Відчуваєш, що ситуація зайшла далеко, — заблокуй «кривдника», розкажи дорослим або звернися за підтримкою до модераторів сайту. На всіх сервісах Google є функція, яка дозволяє повідомити адміністраторів про агресивну поведінку інших користувачів.
Іноді тролінг переходить у цілеспрямоване цькування, або булінг. Жертвою булінгу може стати будь-який користувач мережі, незалежно від віку та статі. Тому не варто соромитися й мовчати, якщо ти потрапив у подібну ситуацію. Часто бездіяльність жертви і безкарність ще більше провокують агресора. Обов’язково звернися до дорослих!