Про роботу закладу під час епідемічної небезпеки та про вжиття додаткових заходів

                                                                

Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 316

 з поглибленим вивченням української мови 

02140, Київ, пр. Бажана, 32-а, т.565-75-50, т.ф.577-37-68

НАКАЗ

23.10.2021 р.                                                                                                                                № 354                                           

Про роботу закладу під час

епідемічної небезпеки та

про вжиття додаткових заходів

 

        Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020 року № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої короновірусом SARS-CoV-2», (зі змінами), листа Міністерства освіти і науки від 29.09.2021 року                    № 1/9-501 «Про окремі питання організації освітнього процесу під час впровадження заходів із запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19», листа Міністерства освіти і науки від 21.10.2021 року № 1/9-558 « Про організацію освітнього процесу в закладах освіти під час епідемічної небезпеки»,  Протоколу Постійної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 22.10.2021 № 66  та з метою зниження темпів поширення гострої респіраторної хвороби COVID-19, забезпечення посилення протиепідемічних заходів

 

НАКАЗУЮ:

  1. 1.        Розпочати осінні канікули для  учнів всіх класів у закладі освіти комунальної   форми власності  з 23 жовтня 2021 року.
  2. 2.        Організувати освітній процес для учнів 1-11 класів з 1 листопада 2021 року з використанням технологій дистанційного навчання.

 

  1. 3.                Заступникам  директора з навчально-виховної роботи Іваненко О.В., Олійник О.Ф.,  Деркач М.Г. згідно повноважень:

3.1.         Систематично проводити моніторинг та аналіз відвідування занять здобувачами освіти.

3.2.         Внести зміни до організації освітнього процесу під час впровадження   епідемічної небезпеки з урахуванням обмежувальних протиепідемічних заходів у період з 01 листопада 2021 року та Рекомендацій, зазначених у листі   року.

3.3.         Нагадати та надати роз’яснення педагогічному колективу  закладу щодо тривалості уроків у обмежувальний період з використанням технологій дистанційного навчання  відповідно Санітарного регламенту для ЗЗСО(наказ  МОЗ України        № 2205 від 25.09.2020 року).

 

  1. 4.            Заступнику директора з виховної роботи Сороці Л.А.:

4.1.         Опрацювати інформацію про облік дітей не охоплених дистанційним навчанням у період обмежувальних протиепідемічних заходів з 01 листопада 2021р.

4.2.         Організувати роботу «електронної скриньки» для налагодження онлайн зв’язку з батьками і дітьми у карантинний період.

 

  1. 5.            Заступнику директора з навчально-виховної роботи  Олійник О.Ф.:

5.1.    Провести цільовий інструктаж з охорони праці та безпеки життєдіяльності з працівниками відповідно до чинного законодавства із записом у відповідному    журналі.

5.2.    Здійснювати контроль за станом вакцинації працівників закладу освіти (працівники закладу мають документ, що підтверджує отримання повного курсу вакцинації або отримання однієї дози дводозної вакцини від COVID-19, включеної Всесвітньою організацією охорони здоров'я чи міжнародний, внутрішній сертифікат або іноземний сертифікат, що підтверджує вакцинацію від COVID 19, негативний результат тестування методом полімеразної ланцюгової реакції (72 години) або одужання особи від зазначеної хвороби (180 діб), чинність якого підтверджена за допомогою Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія).

 

  1. 6.       Заступникам директора з навчально-виховної роботи Іваненко О.В.,  Олійник О.Ф.,  Деркач М.Г.  заступнику з виховної роботи Сороці Л. А. згідно повноважень:

6.1.         Скласти і затвердити графік чергування педагогічного колективу у карантинний період у разі переведення закладу освіти у дистанційний формат роботи

6.2.    Тримати на контролі дистанційну роботу педагогічних працівників закладу відповідно до  розкладу уроків, індивідуального плану роботи.

6.3.     Координувати та контролювати виконання освітніх програм закладів освіти, зокрема шляхом організації освітнього процесу із використанням технологій дистанційного навчання, що не передбачає відвідування закладу освіти її здобувачами.

6.4.    Проводити інформування, наради, робочі зустрічі в онлайн-форматі з педагогічним колективом та через інші доступні засоби зв'язку та телекомунікацій.

6.5.    Забезпечити і долучити згідно повноважень: вихователя ГПД, асистента вчителя, соціального педагога, психолога, медичної сестри до організації онлайн- навчання та підготовки і форматуванню уроків, супроводу, допомоги вчителям, учням, батькам.

 

  1. 7.       Заступнику директора з адміністративно - господарської роботи  Єрмоленко І.В.:

7.1.         Посилити санітарно-дезінфекційний та протиепідемічний режими в закладі.

7.2.         Внести зміни прибирання і утримання приміщень при «червоному» рівні епідемічної безпеки у період обмежувальних протиепідемічних заходів.

7.3.         Скласти і затвердити графік чергування технічного персоналу у карантинний період.

7.4.         Тримати на контролі питання скорочення споживання енергетичних ресурсів у період з 01.11.2021 року ( теплова, водопостачання, електрична енергія).

7.5.         Обмежити доступ сторонніх осіб у приміщення освітнього закладу.

7.6.         Тримати на контролі питання відпрацювання  робочого часу сторожів, робітників з обслуговування будівель та чергових прибиральниць.

7.7.         Визначити види щоденних робіт для технічного персоналу на період карантину.

 

  1. 8.             Вчителю інформатики Рижовій М.В.:

8.1.         Розмістити на сайті школи інформацію для батьків про дистанційне навчання у період з  01 листопада 2021 р.  та режим роботи.

8.2.         Розмістити на сайті закладу інформацію щодо порядку організації навчання у період обмежувальних протиепідемічних заходів 

8.3.             Розмістити на електронній сторінці школи GOOGLE-календар шкільних подій.

 

  1. 9.                Учителям інформатики Бєлан А. В., Коутній Д. Ю., Рижовій М. В., вчителю біології   Труш О. О.:

9.1.         Проводити онлайн навчання і консультації для педагогічного колективу по використанню технологій дистанційного навчання.

 

  1. 10.           Класним керівникам 1-11-х класів:

10.1.    Повідомити батьків про карантинні обмеження у період обмежувальних протиепідемічних заходів з  01.11.2021р.

10.2.    Налагодити спілкування з учнями класу та їх батьками через класну «електронну скриньку».

10.3.    Тримати на постійному контролі участь дітей класу у онлайн уроках, конференціях, предметних консультаціях.

10.4.    Постійно проводити інформаційно-роз’яснювальну роботу з учасниками освітнього процесу, батьківською громадськістю щодо запобігання поширенню захворювання на коронавірусну інфекцію  та дотримання правил особистої гігієни

 

  1. 11.           Всім учителям-предметникам:

11.1.    Вести облік проведених онлайн уроків по кожному класу.

11.2.    Вести оцінювання учнів по кожному уроку в електронному вигляді, реєстраційно аналітичній системі «СМАРСІ».

11.3.    Особливу увагу приділити у ІІ семестрі учням 9-11-х класів, у підготовці до державної підсумкової атестації, складання пробного ЗНО,  підготовки до основної сесії ЗНО.

 

  1. 12.           Всі працівники упродовж робочого часу, визначеного графіком відпрацювання робочого часу, працівники зобов’язані:

ü   виконувати обов’язки, передбачені правилами внутрішнього трудового розпорядку;

ü   виконувати роботу згідно індивідуального плану роботи;

ü   відповідати в межах робочого часу, на дзвінки адміністрації;

ü   перевіряти пошту, повідомлення у вайбер-групах закладу та оперативно реагувати і  відповідати на листи.

  1. 13.    Зберігати за основними працівниками закладу на період з 08 до 25 січні 2021 року заробітну плату, розмір якої визначається згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 8 лютого 1995 року № 100 «Про затвердження Порядку обчислення середньої заробітної плати» та відповідно до п. 77 Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти, затвердженої наказом Міністерства освіти України від 15 квітня 1993 року № 102, у випадку коли в окремі дні заняття не проводяться з незалежних від учителя причин, оплата його праці здійснюється з розрахунку заробітної плати, встановленої при тарифікації, за умови, що вчитель (викладач) виконує іншу організаційно-педагогічну роботу.

      У випадку, якщо такої роботи немає, час простою оплачується в порядку і розмірах, визначених статтею 113 Кодексу законів про працю України. Згідно з цією статтею час простою не з вини працівника оплачується з розрахунку не нижче від двох третин тарифної ставки встановленого працівникові розряду (окладу). Відповідно п. 8.3.3 Галузевої угоди між Міністерством освіти і науки України та ЦК Профспілки працівників освіти і науки України на 2016-2020 роки.

 

  1. 14.       Персональну відповідальність  покласти на  всіх працівників школи згідно повноважень.
  2. 15.        Контроль за виконанням наказу здійснюю особисто.

 

           Директор                                                                       Ольга КОНДИК