План заходів з протидії булінгу у 2020-2021 н. р.
Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 316
з поглибленим вивченням української мови
02140, Київ, пр. Бажана, 32-а, т. 565-75-50, т. ф. 577-37-68
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор __________ О. П. Кондик
План заходів закладу загальної середньої освіти № 316,
спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) у 2020-2021 навчальному році
№ з/п |
Заходи |
Терміни виконання |
Відповідальний |
Нормативно-правове та інформаційне забезпечення попередження насильства та булінгу |
|||
1.
|
Підготовка наказу «Про організацію роботи у закладі освіти з питань запобігання і протидії домашньому насильству та булінгу у 2020-2021 навчальному році» |
Серпень |
ЗДВР |
2.
|
Підготовка наказу «Про створення у закладі освіти комісії з питань запобігання і протидії домашньому насильству та булінгу у 2020-2021 навчальному році» |
Серпень |
ЗДВР |
3.
|
Наради з різними категоріями працівників з питань профілактики булінгу (цькування) |
Вересень, січень |
Адміністрація закладу освіти |
4.
|
Обговорення та прийняття правил поведінки в класах, оформлення правил у вигляді наочних стендів, презентацій |
Вересень, січень |
Педагог-організатор, класні керівники |
5.
|
Організація механізмів звернення та встановлення інформаційних скриньок для повідомлень про випадки булінгу (цькування) – консультативний пункт «Скринька довіри» |
Вересень |
Психолог, соціальний педагог, класні керівники |
6.
|
Оновлення розділу про профілактику булінгу (цькування) і розміщення нормативних документів на сайті закладу освіти |
Вересень |
Відповідальний за роботу сайту школи |
7.
|
Підготовка методичних рекомендацій для педагогів:
· з вивчення учнівського колективу;
· з розпізнавання ознак насильства різних видів щодо дітей |
Жовтень |
ЗДВР, психолог, соціальний педагог |
8.
|
Оформлення тематичного стенду |
Жовтень |
Психолог, соціальний педагог |
9.
|
Підготовка тематичних буклетів за участю старшокласників |
Листопад |
Психолог, соціальний педагог, педагог-організатор, учнівське самоврядування |
10.
|
Інформаційна акція для старшокласників |
Грудень |
Психолог, соціальний педагог, педагог-організатор, учнівське самоврядування |
11.
|
Перевірка інформаційної доступності правил поведінки та нормативних документів з профілактики булінгу (цькування) |
Грудень |
ЗДВР |
Робота з учителями та іншими працівниками закладу освіти |
|||
12.
|
Проведення навчальних семінарів для вчителів щодо запобігання булінгу (цькування) та заходів реагування |
Осінні канікули |
ЗДВР, психолог, соціальний педагог |
13.
|
Інструктивні наради з питань профілактики булінгу (цькування) з допоміжним та технічним персоналом. |
Листопад |
Адміністрація закладу освіти |
14.
|
Круглий стіл для педагогічного колективу щодо запобігання булінгу (цькування) у закладі освіти «Булінг: правовий захист» |
Весняні канікули |
ЗДВР, психолог, соціальний педагог, залучені фахівці |
15.
|
Співбесіда з класними керівниками за результатами діагностики класного колективу |
За результатами кожної чверті |
ЗДВР, психолог, соціальний педагог |
16.
|
Консультування класних керівників психологом, соціальним педагогом з проблемних ситуацій. |
Протягом року |
Психолог, соціальний педагог |
Робота з учнями |
|||
17.
|
Проведення тренінгів для старшокласників з розвитку навичок спілкування та мирного вирішення конфліктів |
Протягом року |
Психолог |
18.
|
Імітаційна гра для молодших школярів (1-4 класи) «Якщо тебе ображають» |
Жовтень |
Класні керівники, психолог, соціальний педагог |
19.
|
Тиждень толерантності |
Листопад |
Педагог-організатор, класні керівники, учнівське самоврядування |
20.
|
День відкритих дверей у шкільного психолога |
Листопад, лютий |
Психолог |
21.
|
Імітаційна гра для учнів середніх і старших класів «Розкажи про насильство» |
Січень |
Класні керівники, психолог, соціальний педагог |
22.
|
Конкурс відеопроєктів проти насильства |
Квітень |
ЗДВР, педагог-організатор, учнівське самоврядування |
23.
|
Робота шкільної служби медіації |
Протягом року |
Психолог, соціальний педагог |
Робота з батьками |
|||
24.
|
Підготовка пам'ятки для батьків про порядок реагування та способи повідомлення про випадки булінгу (цькування) щодо дітей, заходи захисту та надання допомоги дітям |
Жовтень |
Психолог, соціальний педагог |
25.
|
Тематичні засідання піклувальних рад класів та закладу освіти |
Протягом року |
Адміністрація закладу освіти, класні керівники |
26.
|
Проведення консультацій психолога з питань взаємин батьків з дітьми |
Протягом року |
Психолог, класні керівники |
27.
|
Консультування батьків щодо захисту прав та інтересів дітей |
1 раз на місяць |
ЗДВР |
Моніторинг освітнього середовища закладу освіти |
|||
28.
|
Самооцінка закладу освіти за показниками безпеки, комфортності, інклюзивності |
2 рази на рік |
Адміністрація, колектив закладу освіти |
29.
|
Анонімне анкетування учнів 5-11-х класів про випадки булінгу (цькування) у школі |
Грудень |
ЗДВР, психолог, соціальний педагог |
30.
|
Анкетування батьків про безпеку в закладі освіти |
Грудень |
ЗДВР, класні керівники |
31.
|
Діагностика стосунків у закладі освіти. Анкетування учнів та вчителів |
Квітень |
ЗДВР, психолог, соціальний педагог |
32.
|
Аналіз інформації за протоколами комісії з розгляду випадків булінгу (цькування) в закладі освіти |
Щомісяця |
ЗДВР, психолог, соціальний педагог |
33.
|
Узагальнення інформації щодо виконання плану заходів з запобігання та протидії булінгу (цькуванню) в закладі освіти |
Травень, червень |
ЗДВР, психолог, соціальний педагог |