План роботи психолога
Головні задачі:
-
Допомога учням (1, 5, 10 класи) в адаптації до школи.
-
Консультативна та просвітницька робота з учнями їх батьками та вчителями.
-
Психокорекційна робота з учнями всіх класів.
-
Психодіагностична робота з учнями 1-11 класів.
-
Групова робота з класами.
Основні напрямки роботи:
-
Психодіагностичний;
-
Консультативний;
-
Корекційно-розвивальний;
-
Просвітницький;
-
Організаційно-методичний.
Психодіагностична робота
№ п/п |
Зміст роботи |
Термін проведення |
З ким проводиться |
Примітки |
1. |
Знайомство з учнями. Діагностика на предмет адаптації, особливостей поведінки. |
Вересень-жовтень |
5, 10, 11 кл. |
|
2. |
Знайомство з учнями. Діагностика на предмет адаптації, особливостей поведінки. Обробка результатів, оформлення висновків та рекомендацій. |
жовтень-листопад |
6, 7, 8, 9 кл. |
|
3. |
Анкетування батьків п’ятикласників з метою виявлення дезадаптованих учнів. |
жовтень |
5кл. |
|
4. |
Психодіагностичне обстеження учнів, які мають труднощі у навчанні. |
протягом року |
5-11кл. |
|
5. |
Діагностика міжособистісної сфери та самооцінки учнів |
листопад |
6-7 кл. |
|
6. |
Проведення комплексної діагностики (схильність до шкідливих звичок, темперамент, здібності) |
грудень |
9 кл. |
|
7. |
Визначення рівня агресивності у школярів середньої та старшої школи |
грудень |
5-11 кл. |
|
8. |
Проведення соціально-психологічного дослідження з учнями середньої та старшої школи з метою виявлення психологічного клімату в класах. |
грудень, січень, березень |
5-11 кл. |
|
9. |
Профорієнтаційне дослідження. |
березень |
9-11 кл. |
|
10. |
Індивідуальна психодіагностика окремих учнів за запитами вчителів та батьків. |
протягом року |
учні |
|
Консультативна робота
№ п/п |
Зміст роботи |
Термін проведення |
З ким проводиться |
Примітки |
1. |
Індивідуальне консультування учнів, батьків та пед.працівників за запитом. |
протягом року |
учні, батьки, вчителі |
|
2. |
Психологічне консультування учнів з проявами дезадаптації. |
жовтень, листопад |
5 кл., 11 кл. |
|
3. |
Індивідуальне консультування батьків п’ятикласників, допомога в адаптації. |
перший семестр |
батьки |
|
4. |
Індивідуальне консультування учнів, що мають труднощі у навчанні. |
протягом року |
учні |
|
5. |
Індивідуальні консультації батьків, щодо проблемної поведінки учнів. |
протягом року |
батьки |
|
6. |
Індивідуальні консультації вчителів з питань неадекватних проявів у поведінці учнів |
за запитами, протягом року |
вчителі |
|
7. |
Профконсультації з учнями старшої школи. |
другий семестр |
9 кл. 10 кл. 11 кл. |
|
Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота
№ п/п |
Зміст роботи |
Термін проведення |
З ким проводиться |
Примітки |
1. |
Індивідуальна та групова корекційно-відновлювана робота за результатами діагностики |
протягом року |
учні, батьки, вчителі |
|
2. |
Корекційні заняття по подоланню проявів дезадаптації учнів 5 кл. |
листопад-грудень |
корекційні групи 5 кл. |
|
3. |
Проведення корекційно-відновлювальних та розвиваючих програм з учнями (за потребою) |
протягом року |
5-11кл. |
|
4. |
Проведення розвиваючих занять, спрямованих на розвиток комунікативної, когнітивної сфер учнів. |
протягом року |
5-11 кл. |
|
5. |
Індивідуальна робота з учнями, що перебувають у кризових і депресивних станах. |
протягом року |
Учні (за запитом) |
|
6. |
Розвиваюче заняття «У країні Спілкування» |
січень |
5 кл. |
|
7. |
Корекційні заняття по зниженню агресивних проявів у поведінці |
протягом року (за запитом) |
учні |
|
Психологічна просвіта
№ п/п |
Зміст роботи |
Термін проведення |
З ким проводиться |
Примітки |
1. |
Виступи на педагогічних радах: -вікові особливості дітей молодшої, середньої та старшої школи; -проблеми взаєморозуміння між вчителями та учнями; -особливості самооцінки підлітків; -психологія дитячої творчості. |
протягом року |
вчителі |
|
2. |
Виступи на батьківських зборах 5-11 кл. на наступні теми: -психолого-педагогічні особливості підготовки і адаптації дитини у 5 класі; -результати анкетування щодо адаптації учнів 5 класів; -поведінкові труднощі під час вікових криз дитини; -психофізіологічні особливості учнів різного віку; -здоровий спосіб життя дитини; -вплив стосунків у сім’ї на формування особистості дитини; -статеве виховання дітей; -роль родини у професійному самовизначенні старшокласника |
протягом року |
батьки |
|
3. |
Заняття за програмою «Захисти себе від ВІЛ» |
протягом року |
10 кл. |
|
4. |
Робота з медіаторами ШЦРК |
прот. року |
учні |
|
5. |
Заняття за програмою «ПРОБЛЕМА НАЦІОНАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ запобігання виванню наркотичних та алкогольних речовин, тютюнокурінню, профілактика ВІЛ/СНІДу в Україні» |
протягом року |
5-11 кл. |
|
6. |
Участь у районних психолого-педагогічних семінарах |
протягом року |
|
|
7. |
Психологічне забезпечення загальних заходів, спрямованих на профілактитку тютюнопаління, алкоголізму та СНІДу. |
протягом року |
учні |
|
Організаційно-методична робота